onsdag, februari 29, 2012

Spring give away

Det känns så härligt vårligt nu så det passar bra med en liten vår utlottning tycker jag, bara för att...........jag tycker det är roligt att skämma bort någon.
Vi gör så här:
-kommentera här i inlägget så blir det 1 lott
-länka med den här bilden hos dig så får du 2 lotter
Har du ingen blogg så skriv en kommentar med din mailadress eller maila mig!
Alla är så välkomna att vara med.
Vi kör fram tills söndag den 11 mars!
Lycka till nu!

Ja och vad kan man vinna?
Jag håller på att tillverka olika ägg och den som vinner får en korg med  fina handgjorda ägg och dottern lägger till ett sånt fint ägg som hon virkade(titta i för förra inlägget).  
Kram Gerda

Voel je het ook dat heerlijke zonnetje dat je probeerd warm te maken? Het is nu echt voorjaar, tijd voor een voorjaars give-away, gewoon omdat...........ik het leuk vindt om iemand te verwennen.
De volgende regels gelden:
-laat een reactie achter bij deze post, 1 lotje
-maak een link naar mijn give away, gebruik de foto van deze blogpost, 2 lotjes
Heb je geen blog en je wilt mee doen dan schrijf je een berichtje met je mailadres of mail mij.
Iedereen is welkom om mee te doen.
Ik trek sondag 11 mars de winnaar, succes!

Ja en wat kun je winnen?
Ik ben bezig om verschillende eieren te maken en diegene die wint krijgt een mand med mooie handgemaakte eieren en mijn dochter legt er zo´n mooi  gehaakt eitje bij(kijk maar eens naar mijn post van eergisteren).

Liefs Gerda


79 kommentarer:

  1. God morgon!
    Hoppas allt är bra. Tack för det fina jag beställde + dom fina fjärilarna du skickade med. Vad roligt med en utlottning och den vill jag ju förstås INTE missa. Så roligt om jag vunnit det fina som du gör. Så då tar jag 2 lotter.
    Hoppas du får en bra dag.
    Kram Pernilla♥

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill vara med i din fina utlttning. Länkar = 2 lotter.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Guten Morgen, Gerda!
    Ich bin gerne mit dabei , ich liebe Giveaways und hoffe, ich habe Glück!
    Deine Eier vom letzten Post sind soooo zauberhaft- ich bin ganz begeistert! Wie schön wäre es, sowas zu gewinnen....
    Ich wünsche dir einen wundervollen Tag,
    herzlichst
    FrauHummel

    SvaraRadera
  4. hei,
    jeg melder meg på. så spennende.
    1 lodd på meg.
    ønsker deg en herlig uke fortsatt,

    klem TOVE

    SvaraRadera
  5. Tack för inbjudan. Länkar=2 lotter.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  6. Godmorgon .....klart jag vill vara med i utlottningen.
    Tar 2 lotter och länkar.

    Ha det bra

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  7. Vill gärna vara med i din utlottning. Dotterns virkade ägg är jättesöta.
    En lott.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Oh Gerda, how lovely. Your daughter obviously takes after you and has your wonderful talent. I shall put your giveaway on my sidebar. XXXX

    SvaraRadera
  9. Gerda leuk. De eieren zijn mooi.
    Weet je wel wat je zegt ? Een niet brievenbuspakket evt naar het buitenland sturen ?? grtjs Mieke

    SvaraRadera
  10. Hej, Gerda!

    Kul med utlottning jag vill gärna vara med och
    tar 1 lott!

    Ha det gott!
    Onsdagskram
    /Renate

    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Doe niet mee, maar via via kwam ik op jou site . Sla hem meteen op,
    Ik ga je site van de week eens op mijn gemak bekijken, want er is genoeg te lezen.
    Groetjes van een landgenoot die woont in Zweden

    SvaraRadera
  12. Jag är med, jag är med!!!!!
    Två lotter tack....
    Och kram på dig i dag,
    Sofia

    SvaraRadera
  13. Wat een geweldige leuke Give-Away. Ik doe niet mee omdat ik je vorige Give-Away gewonnen heb en gun het van harte een ander. Wat ik wel voor je ga doen is een link plaatsen op mijn publieke Facebook pagina. Hoop dat daar veel nieuwe volgers op[ af gaan komen.
    Ik wens je een mooie dag, hoop dat hier in ons Nederland het zonnetje er nog even doorkomt. Het is al dagen grijs en nat weer. Ik heb behoefde aan de zon..

    Lieve groet,
    Patricia

    SvaraRadera
  14. OM jag vill vara med, absolut självklart...unika vackra hemgjorda ägg tackar man inte nej till, å dotterns virkade är så fiina!
    Länkar hos mig!

    Ha nu en fin dag hjärtat!
    Goa kramen! Anki

    SvaraRadera
  15. Åh tänk att vi snubblade in direkt på en give away klart vi vill vara med. Två lotter slår vi till på;)

    Tack för din kommentar inne hos oss;)

    Önskar dig en härlig dag

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Vilken trevlig idé, vill väldigt gärna vara med! Jag har beställt så mycket fint hos dej, tack för allt du skickat. Vilka vackra ägg ni gjort!

    Ha det gott//Kram Carin
    carinl1@hotmail.se

    SvaraRadera
  17. Vill gärna vara med i din fina utlottning,och tackar för all fin inspiration på din sida! Hälsningar Annika,hosaby@live.se

    SvaraRadera
  18. Klart jag vill va mä! Tar gärna 2 lotter.
    Nu ska sitta här å hålla tummarna för mig själv!
    Må så gott i vårsolen/Kram Tina

    SvaraRadera
  19. fine egg;););) kunne tenkt meg de! jeg vil gjerne delta med 1 lykkelodd! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Tack gullet! Jag tror den hittade hit för solen strålar för fullt *ler*
    Puss & kram!

    SvaraRadera
  21. Hoi Gerda,
    OOk al is het weer hier vandaag miezerig en sombertjes, toch heb ik ook al de voorjaarskriebels in mijn lijf hoor! Zo langzamerhand komen de krokusjes boven de grond, en daar wordt ik helemaal blij van.
    Ik doe dolgraag mee met jou voorjaarsgiveaway! En wat een prachtige hoesjes maakt je dochter voor de eieren. Echt heeeeel erg knap van haar!
    fijne dag verder
    liefs Ester

    SvaraRadera
  22. Hej hej
    Jag vill gärna vara med o tävla.Förstår att det blir en fin vinst så duktig som du är :)
    Lisette Carlsson

    SvaraRadera
  23. En korg med ägg är väl alltid trevligt :)

    SvaraRadera
  24. ohhh ik ben gek op die eieren... dus ik doe ook heel graag mee met de voorjaarsgiveaway
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    SvaraRadera
  25. Hoi, ik doe graag mee aan je give away.
    ik zal meteen een linkje plaatsen.
    Kunnen eventuele nieuwe volgers bij je langs komen.
    Fijne avond.
    Groetjes Annette

    SvaraRadera
  26. Hejsa
    Jeg vil rigtig gerne være med i din udlodning ... Kunne være dejligt at vinde nogle af dine skønne hjemmelavede ting ...
    Tager 2 lodder ...
    Kram fra Dorthe - Pigekammeret

    SvaraRadera
  27. Wat een leuke manier om het voorjaar feestelijk te beginnen! Binnenkort wil ik de etagere weer in paassfeer brengen, dus een paar mooie eieren van jou en je dochter... ik waag graag een kansje ;)

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    SvaraRadera
  28. Ik vind het geweldig. Doe graag mee. Groetjes, Marjo

    SvaraRadera
  29. Hej.
    Vilken fin sida du har och så fina saker du gör.
    Jag vill gärna vara med och tävla. Jag bloggat om det med både länk och bild från min blogg http://www.idemakeriet.blogspot.com/
    Hälsningar Christina

    SvaraRadera
  30. Hej
    Såklart denna tanten vill vara med och vinna en äggkorg.
    Jag tar 2 lotter och hoppas på ägg-stra stor tur =))
    Idag har jag vart på Myrorna men kammade noll =((
    En trevlig dag med väninnan blev det iallafall.
    Kramiz.

    SvaraRadera
  31. Jag vill gärna vara med i din utlottning med så fina vinster! Två lotter önskar jag och länkar från min blogg.

    Önskar dig en fin kväll!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  32. Wat leuk! Ik lees altijd graag je blogjes en doe ook graag mee met deze leuke actie. Hartelijke groet! Annemieke

    SvaraRadera
  33. Hej Gerda!
    Åhh vilken härlig VÅR-tävling! jag tar gärna två lotter, länkar! Bara att hålla tummarna nu! Älskar dina pyssel och dina fina ting i butiken!

    Kramar Maria

    SvaraRadera
  34. Leuk! Ik doe mee. Groetjes!

    Goedele

    SvaraRadera
  35. En ik vergat nog te zeggen dat je foto/link bovenaan mijn blog staat te blinken!

    Goedele

    SvaraRadera
  36. Ljuvligt!!!

    1 Lott till mig tack..:)

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  37. att titta in på din blogg varje kväll är en lisa för själen. Tack!!
    Kram från Lena i Örebro

    SvaraRadera
  38. Goeienacht bijna Gerard...

    Jeetje je heb 38 reacties......heb je wat te lezen...
    Een leuke give away hij gaat mijn blog op meid......wie wil er nu geen handgemaakte eieren en handgemaakte mandje uit Zweden willen...
    Ik heb net je vorige post over konijn gelezen ohhhhh ik viel bijna van mijn stoel.....

    Truste hoor..en morgen gezond weer op..
    lieve groetjes Fia

    SvaraRadera
  39. Sorry Gerda.....je bent toch echt mijn man niet, hahahaaa

    SvaraRadera
  40. Jag vill gärna vara med i utlottningen. :)

    SvaraRadera
  41. Ja, takk!

    Eg prøver lykka med 1 lodd!

    Solklem

    SvaraRadera
  42. Såklart vill jag ha två lotter! Så jag länkar från mig.
    Hoppas jag har tur nu :)
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  43. Hej igen, jag tar två lotter tack!
    KRAM

    SvaraRadera
  44. Fine blogg du har. vil gjerne med. Prøver med eit lodd.
    klem lilladør

    SvaraRadera
  45. Hej..Jeg vil rigtig gerne deltage i din skønne give away, jeg håber jeg vinder ;) Kh Camilla..

    SvaraRadera
  46. Een dag te laat...maar gelukkig ik kan me nog aansluiten bij die lange rij...ha, ha ik doe graag mee hor en zet een linkje op mijn blog...enne ik ga duimen is het iet voor mij DAN WEL VOOR EEN ANDER...

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    SvaraRadera
  47. Jag vill gärna vara med i din utlottning, länkar såklart! Hoppas på tur.. =) Kram Petra

    SvaraRadera
  48. Hallo Gerda,

    Via via kom ik op jou Supermooie Blog terecht.
    Ik doe graag mee aan je Voorjaars Give Away.
    Ik vind ze ontzettend leuk die zelfgemaakte eieren
    En die van je dochter zijn ook GEWELDIG .
    Ik ga je volgen hoor.
    Als je zin hebt mag je ook wel een kijkje nemen op mijn Blog.
    Ik ben nog maar net 1 maand aan het bloggen maar vind het GEWELDIG om te doen.
    En al die lieve leuke reactie's van iedereen dat doet je zo goed.
    Succes met het lezen van al die mooie reacties.

    FIJN WEEKEND,,,,

    LIEFS PIETA

    SvaraRadera
  49. oohh ik wil ook nog meedoen!!
    Je eieren zijn prachtig, en die van je dochter ook.
    Ik heb alleen geen tijd meer om je gieve-away op mijn blog te plaatsen, is de moeite ook niet meer trouwens, dus doe ik mee met 1 lotje ☺

    SvaraRadera
  50. Klart jag inte får missa din fina utlottning!
    Du gör såå mycket fint, så jag vore helt salig om jag vann hos dig:-) Länkar så klart!!!
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  51. Oei bijna gemist! Gelukkig nog niet te laat! Ik doe graag mee!
    groetjes,
    Marianne.

    SvaraRadera
  52. Tänk att det snart är påsk skönt att det varit lite sol nu.
    vill gärna ha några ägg till påsk

    Ha det bra
    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  53. Hej!
    Jag vill jätte gärna vara med i din utlottning!
    Länkar ifrån min blogg.
    Mvh Lotta

    SvaraRadera
  54. Faldt helt tilfældig iver din blog... Hvor er den flot lige min stil... Deltager gerne i din give away... Måske du har lyst at deltage i min :-) det tror jeg også er din stil... :-)
    Linker gerne til din give away så det må være 2 lodder :-)

    SvaraRadera
  55. Hej!
    En så´n härlig, vårlig och helt underbar Give Away du har!
    Vill jättegärna vara med i den...
    1 lott tack, ty ingen egen blogg att länka ifrån.
    Och nu när jag hittat hit, så blev jag raskt följare av din fina blogg.
    Så nu håller jag tummar och tår, och hoppas..
    Ha det så gott önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Hej vilken fin utlottning! jag länkar o följer! kram Jessica

    SvaraRadera
  57. Sällar mig till skaran som säger "vilken fin utlottning" (och håller tummarna för mig själv förstås :-) )!

    SvaraRadera
  58. Hoi Gerda, Ik doe graag me met je give away! Ik plaats nog even een linkje op mijn blog!

    Groeten Maaike

    SvaraRadera
  59. oooh wat leuuk!!!
    ik kan wel even wat nieuwe sfeer gebruiken , mijn man heeft gister helaas ontslag gekregen.
    ik kom via via en ga je volgen :)
    groetjes roxy

    SvaraRadera
  60. Käraste Gerda jag vill oxå vara med och har länkat inne hos mej !!
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  61. IK DOE MEE HOOR!!

    IK VOLG JE AL EN IK PLAATS ZO EEN LINK NAAR JOU PRACHTIGE BLOG!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    SvaraRadera
  62. Oh ik had deze leuke voorjaars give-away toch bijna gemist......we zaten zonder internet....nu vraag ik je........
    Heb alweer zoveel heerlijke posten bij je gemist....en wat een kanjer van een dochter heb je zeg......ze haakt de meest mooie hoesjes voor de eieren.....
    Dusse...ik doe graag mee.

    Fijne week

    Liefs

    SvaraRadera
  63. Hej! Wow, vilken spännande tävling och vilken fantastisk pris. Jag vill gärna vara med och prova min lycka! En lott, tack!
    ahlfors(at)suomi24.fi

    SvaraRadera
  64. hei,
    Hei Gerda - jeg melder mig til - Så Fine æg, det er spændende
    2 lodder til mig.
    Du ønskes en herlig uge

    knus fra Frøken-Frida

    SvaraRadera
  65. I would also like to participate into your lovely giveaway.
    niklasdotahlforsatelisanetdotfi

    SvaraRadera
  66. Hej, klart man vill förgylla tillvaron med så fina ägg!!
    Va duktig du är!
    Ha en skön vår!
    En lott.// Lena

    lenlun@edu.gislaved.se

    SvaraRadera
  67. Jeg kan vist lige nå at være med - 1 lod.

    SvaraRadera
  68. Hej vill ju vara med i din utlottning ! En lott tack !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  69. vill gärna vara med, tar en lott och håller koll på om jag har tur och vinner..
    Maria K.

    SvaraRadera
  70. This is a truly wonderful giveaway. I enjoy visiting your blog. You are an inspiration! Jamie V in MT - US
    http://rem-nants.blogspot.com
    jamievowell@yahoo.com

    SvaraRadera
  71. Jag är med. En lott, tack, eftersom jag själv har inte någon blogg att länka till, tyvärr. Du tillverkar härliga ägg.
    teijadotlentoatelisanetdotfi

    SvaraRadera
  72. Härlig utlottning faktiskt. Dina ägg är så hemskt fina. Jag vill vara med. Jag tar en lott, eftersom jag heller kan inte länka till egen blogg.
    ennidotahlforsatelisanetdotfi

    SvaraRadera
  73. Hej!!
    Åhh visst vill jag var med tar en lott!
    Ha en fin Kväll
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  74. Thanks for the information about this Really nice Post.to know more good and intresting topics. can you use apple watch with android

    SvaraRadera
  75. NIce informative article.Checkout crypto trading

    SvaraRadera
  76. Hi, I am Anirudh. I am a dermatologist. Hair is noticeable part of beauty. Click the link to know more about how is laser hair removal safe for face.

    SvaraRadera
  77. Thanks for sharing great information with us. Checkout cheap insurance by zip

    SvaraRadera
  78. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera